טלרפואה – כיצד זה פועל ובאילו תנאים

ישנן הגדרות שונות למונח טלרפואה. בעיקרון, זה אמור להיות טיפול מניעתי, אך במקרים מסוימים זה גם מעבר לכך. הכוונה במקור, זה לא שהמטופל יבצע בעצמו טיפולים רפואיים אלא רק יבצע פעולות שימנעו התפתחויות שעלולות לסכן אותו.
ישנן מספר חברות בארץ אשר מספקות שירות טלפרואה, ביניהן שחל, נטלי ועוד.

טלרפואה עובד כיום על שלושה כלים עיקריים: אביזרי ניטור שהמטופל מחזיק, מערכות מידע באינטרנט וכן הוראות מרחוק, כגון קורסים והרצאות שמיועדות הן לצוותים מקצועיים והן למטופלים באופן רגיל.

חשוב להדגיש כל הנושא, מיועד למגוון רחב של שירותי רפואה דחופה, כלומר, אנחנו יכולים למצוא רופאים בכל תחום כמעט שמתחברים להיבט של שירות מרחוק, החל מרופאי משפחה ועד שירותי פסיכיאטריה או דברים אחרים. כיום בזכות האינטרנט, אז אפשר ליהנות גם ממרפאות וירטואליות שמספקות שירותים דרך תוכנות וידיאו.

למי זה יכול להתאים ובאילו מקרים

באופן טבעי, השירות נועד לאנשים שזקוקים לטיפול באופן מיידי ואינם יכולים להגיע למרפאה כמו במקרים של . זה נכון בפרט עבור הורים שזקוקים לשירות עבור ילדיהם.

אך מעבר לכך, מאחר וזה כולל את תחומי הרפואה כמעט, הרי שאנחנו יכולים למצוא גם שירותי רפואה אחרים, למשל, אם אדם זקוק לעזרה נפשית או עזרה אחרת, אין סיבה שהוא לא יפנה לשירות, בטלפון או באינטרנט ויקבל את כל הכלים וההנחיות הנדרשות לטיפול מהיר, באופן עצמאי.